Om klubben

På denne side findes mere information om Københavns Skiklub opdelt tre afsnit; “Grundlæggende information om KS”, “Bestyrelsen og de frivillige” og “Praktisk information”.

Grundlæggende information om KS

Herunder finder du link til afsnittet om klubbens love & vedtægter samt til et kort afsnit om klubbens historie, hvor en udvidet omskrivning er på vej.

Bestyrelsen og de frivillige

Her finder du link til afsnittet om vores bestyrelse inklusiv kontaktinformation, information om at være træner/instruktør og turleder samt info om at være frivillig til Eremitageløbet, som er det største frivillige event i løbet af året med behov for 130 medlemmer.

Praktisk information

Herunder finder du link til en del praktisk information om fordele ved at være medlem, herunder rabataftaler, forsikringsaftale, udlån af udstyr, anskaffelse af billigt klubtøj, udstyr til undervisning og faciliteter. Du finder også link information om refusion og område med dokumenter (primært generalforsamling).

Kommende events