EREMITAGELØBET 2024, nr. 55
Tilmelding efter forklaringen nederst på siden - Er du ikke medlem, så kan du blive frivillig ved at skrive til admin@ks-ski.dk
Københavns Skiklub samarbejder med Københavns Idræts Forening (KIF) om afvikling af Eremitageløbet. Klubben tjener et rigtig fornuftigt tilskud til vores aktiviteter, men det betyder også, at vi har rigtig mange opgaver i forbindelse med afvikling af løbet. Vi har derfor behov for DIG som frivillig.
De frivillige opgaver er, både dagene op til løbet og på selve løbsdagen, og en god måde at møde andre aktive medlemmer fra Københavns Skiklub., Det er også muligt at, tage en god ven/veninde/ægtefælle/kæreste eller barn under armen. Deltagelse kræver ikke medlemskab af Københavns Skiklub.
For at kunne lave en ordentlig planlægning er tilmelding af frivillige hjælpere er det vigtigt, at du tydeligt tilkendegiver hvornår du kan være frivillig. Du kan vælge at være frivillig en eller flere dage og evt. et bestemt timeinterval på en give dag. Vi håber du krydser af flere steder.
Det vil være en stor hjælp, at man logger ind med hvert familiemedlem ved selve tilmeldingen. Hvis I har venner der gerne vil hjælpe, som ikke er medlem af Københavns Skiklub, er de meget velkomne. I skriver deres navne, alder og e-mail ved jeres egen tilmelding.
Københavns Skiklub har følgende opgaver før og under løbet.
Lyngby Stadion, onsdag den 2. oktober
Vi skal opstille bord i messetelt og pakke paller ud med løbstrøjer, herunder arrangere det hele så det er klart til torsdag morgen.
- Onsdag kl. 17:00-19:00 (behov for 8 personer) - Status 28/9; Der er 10 tilmeldte - hurra, så bliver vi hurtig færdig, og skal slæbe mindre hver især
Lyngby Stadion fra torsdag den 3. oktober til lørdag 5. oktober
Vi afholder løbsmesse på Lyngby Stadion (tidligere ved Kaiser Sport), hvor du hjælper med at scanne QR-kode fra løberens telefon, udlevere t-shirts og udlevere printet løbenummer. Officielle tidspunkter/vagter for udlevering på Lyngby Stadion er som følger
- Torsdag den 3/10 kl. 11:00-15:00 (behov minimum 10 personer) - Åbner for udlevering kl. 12 - Status 29/9; Vi er 7 tilmeldte - Mangler minimum 3 personer
- Torsdag den 3/10 kl. 15:00-18:30 (behov minimum 10 personer) - Lukker for udlevering kl. 18 - Status 29/9; Vi er 11 tilmeldte - dejligt med god opbakning
- Fredag den 4/10 kl. 9:30-15:00 (behov minimum 8 personer) - Åbner for udlevering kl. 10 - Status 29/9; Vi er 4 tilmeldte - Mangler minimum 4 personer -VIGTIG
- Fredag den 4/10 kl.15:00-18.00 (behov minimum 10 personer) - Lukker for udlevering kl. 18 - Status 29/9; Vi er lige 10 personer, men et par stykker mere vil gøre en forskel
- Lørdag den 5/10 kl. 9:30-14:00 (behov minimum 8 personer) - Åbner for udlevering kl. 10 - Status 29/9; 12 tilmeldt, men der bliver nok også travlt med en forventning om 15500 deltagere
- Lørdag den 5/10 kl. 14:00-18:00 (behov minimum 8 personer) - Lukker for udlevering kl.16, hvorefter vi pakke alt på paller inden kl. 18 - Status 28/9; 12 tilmeldt, men der bliver nok også travlt med en forventning om 15500 deltagere
Fortunen, lørdag den 5. oktober, kl. 17:00-20:00
- Lørdag den 5/10 kl. 17:00-20:00 (behov for 12 personer) Fremmøde ved Fortunen for at modtage paller med tøj og indrette teltet t til søndag. - Status 29/9; Vi er 9 tilmeldte - Mangler 3 personer - Virkeligt vigtig at vi er flere til at gøre klar til lørdag.
Fortunen, søndag den 6. oktober, kl. 07.30-15.00 (møde i god tid, gerne kl.7:00)
Fortunen er der to sæt arbejdsopgaver fordelt over dagen. Første hold hjælper med at scanne QR-kode fra løberens telefon, finde bestilt t-shirts og udlevere printet løbenummer. Andet hold udleverer jubilæumsnåle og hjælper jubilarerne med en kop kaffe og et stykke kage, og afslutter med oprydning. Vælg gerne begge hold.
- (7:00) 7:30-11:00 Udlevering af startnumre og t-shirts (behov minimum 35 personer) - Åbner for udlevering kl. 8, og lukker officielt kl. 10:15 - Status 29/9; Vi er 26 tilmeldte - Vi mangler mindst 9 personer
- 11:00-15:00 Klargøring og udlevering af tidsnåle, jubilæumsnåle og oprydning (behov minimum 10 personer) - Status 29/9; Vi er 13 tilmeldte, så nogle stykker kan måske lånes ud til lagkageteamet.
- 11:00-15:00 Klargøring af lagkage-område med bord og stole, brygge kaffe, opstille kage mv. plus oprydning (behov minimum 10 personer) - Status 29/9; Vi er 7 tilmeldte, så vi mangler lige 3 mere, der skal gøre det hyggeligt for jubilarerne.
Slottet, søndag den 6. oktober, kl. 08.30-15.00
Ved Slottet hjælper du med at etablere væske-depotet, skænke op, udlevere samt oprydning. Der vil være 6 hold med i alt et behov for 80 frivillige for at kunne afvikle løbet, men vi i år gerne have minimum personer 100 frivillig.
- 8:30-15:00 Hold 1 (20-25 personer)
- 8:30-15:00 Hold 2 (20-25 personer)
- 8:30-15:00 Hold 3 (20-25 personer)
- 8:30-15:00 Hold 4 (20-25 personer)
- 8:30-15:00 (2 personer med egen cykel)*
* 2-3 personer på egne cykler skal mødes med skovfoged Jakob Skriver søndag morgen/formiddag. (vi kender ikke tidspunktet endnu). De skal sammen med skovfoden Jakob guide folk til ikke at gå indover sletten, men følge stierne (her er det sikkert fint at gå 3 meter ved siden af stien). Cyklen skal primært bruges til at komme hen til folk og give info.
Vi glæder os til at se dig. Mød i god tid og vær fleksibel på hvornår I tager hjem, så alting altid er i orden og ryddet op!