Klubmodul henter siden
Eremitageløbet 2024, nr 55 - Frivilligtilmelding
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

EREMITAGELØBET 2024, nr. 55
 

Københavns Skiklub samarbejder med Københavns Idræts Forening (KIF) om afvikling af Eremitageløbet. Klubben tjener et rigtig fornuftigt tilskud til vores aktiviteter, men det betyder også, at vi har rigtig mange opgaver i forbindelse med afvikling af løbet. Vi har derfor behov for DIG som frivillig. 

De frivillige opgaver er, både dagene op til løbet og på selve løbsdagen, og en god måde at møde andre aktive medlemmer fra Københavns Skiklub., Det er også muligt at, tage en god ven/veninde/ægtefælle/kæreste eller barn under armen. Deltagelse kræver ikke medlemskab af Københavns Skiklub. 

 

For at kunne lave en ordentlig planlægning er tilmelding af frivillige hjælpere er det vigtigt, at du tydeligt tilkendegiver hvornår du kan være frivillig.  Du kan vælge at være frivillig en eller flere dage og evt. et bestemt timeinterval på en give dag. Vi håber du krydser af flere steder. 

 

Det vil være en stor hjælp, at man logger ind med hvert familiemedlem ved selve tilmeldingen. Hvis I har venner der gerne vil hjælpe, som ikke er medlem af Københavns Skiklub, er de meget velkomne. I skriver deres navne, alder og e-mail ved jeres egen tilmelding.  

 

Københavns Skiklub har følgende opgaver før og under løbet.


Lyngby Stadion, onsdag den 2. oktober

Vi skal opstille bord i messetelt og pakke paller ud med løbstrøjer, herunder arrangere det hele så det er klart til torsdag morgen.

  • Onsdag kl.  17:00-19:00 (behov for 6 personer)  - 
     

Lyngby Stadion fra torsdag den 3. oktober til lørdag 5. oktober
 
Vi afholder løbsmesse på Lyngby Stadion (tidligere ved Kaiser Sport), hvor du hjælper med at scanne QR-kode fra løberens telefon, udlevere t-shirts og udlevere printet løbenummer. Officielle tidspunkter/vagter for udlevering på Lyngby Stadion er som følger

  • Torsdag den 3/10 kl. 11:00-15:00 (behov  minimum 10 personer) - Åbner for udlevering kl. 12 - 
  • Torsdag den 3/10 kl. 15:00-18:30 (behov minimum 10 personer) - Lukker for udlevering kl. 18 
  • Fredag den 4/10 kl. 9:30-15:00 (behov minimum 8 personer) - Åbner for udlevering kl. 10 - 
  • Fredag den 4/10 kl.15:00-18.00 (behov minimum 10 personer) - Lukker for udlevering kl. 18 - 
  • Lørdag den 5/10 kl. 9:30-14:00 (behov  minimum 8 personer) - Åbner for udlevering kl. 10 - 
  • Lørdag den 5/10 kl. 14:00-18:00 (behov  minimum 8 personer) - Lukker for udlevering kl.16, hvorefter vi pakke alt på paller inden kl. 18 - 

Fortunen, lørdag den 5. oktober, kl. 17:00-20:00

  • Lørdag den 5/10 kl.   17:00-20:00 (behov for 6-8 personer) Fremmøde ved Fortunen for at modtage paller med tøj og indrette teltet t til søndag. - 

Fortunen, søndag den 6. oktober, kl. 07.30-15.00 (møde i god tid, gerne kl.7:00)
 
Ved Fortunen er der tre arbejdsopgaver fordelt over dagen. Først hjælper du med at scanne QR-kode fra løberens telefon, finde bestilt t-shirts og udlevere printet løbenummer. Herefter udleveres jubilæumsnåle og til sidst hjælper du jubilarerne med en kop kaffe og et stykke kage. 

  • (7:00) 7:30-11:00 Udlevering af startnumre og t-shirts (behov  minimum 30 personer) - Åbner for udlevering kl. 8, og lukker officielt kl. 10:15 -
  • 11:00-15:00 Klargøring og udlevering af tidsnåle, jubilæumsnåle og -kage/kaffe plus oprydning (behov minimum 15 personer) -

 

Slottet, søndag den 6. oktober, kl. 08.30-15.00
 
Ved Slottet hjælper du med klargøring af saft og vand samt udlevering til løberne samt oprydning. Der vil være 4 hold med i alt et behov for 80-100 personer  - 


  • 7:30-15:00 Hold 1 (20-25 personer)
  • 7:30-15:00 Hold 2 (20-25 personer)
  • 7:30-15:00 Hold 3 (20-25 personer)
  • 7:30-15:00 Hold 4 (20-25 personer)
  • 9-15:00 (2 personer med egen cykel)*

 * 2 personer på egne cykler skal mødes med skovfoged Jakob Skriver søndag morgen/formiddag. (vi kender ikke tidspunktet endnu). De skal sammen med skovfoden Jakob guide folk til ikke at gå indover sletten, men følge stierne (her er det sikkert fint at gå 3 meter ved siden af stien). Cyklen skal primært bruges  til at komme hen til folk og give info.

Vi glæder os til at se dig. Mød i god tid og vær fleksibel på hvornår I tager hjem, så alting altid er i orden og ryddet op!


Tilmeldte
4 /200
Tilmeldingsfrist
05.10.2024
Tidspunkt
02.10.2024 kl. 11.30 - 06.10.2024 kl. 15.00
Sted
Dyrehaven
Pris
0,00 kr.
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'

Kommende events